کیف لوازم شخصی مسافرتی مردانه و زنانه برای همه لازم است  اگر مرتباً مسافرت می کنید، لوازم آرایش خود را مرتب کنید، سریع و کارآمد برای شما مهم است. سازمان دهنده لوازم آرایش می تواند تمام خواسته های شما را برآورده کند. مواد مقاوم در برابر آب، طراحی دو زیپ، سیستم بند الاستیک باعث می شود با اطمینان خاطر به سفر بروید و بدانید که لوازم آرایش شما در جای خود قرار می گیرند. کیف لوازم جانبی شخصی برای مردان و زنان زندگی شما عالی استبه یک هدیه کوچک و شخصی برای آن لحظه خاص نیاز دارید؟ این کیف لوازم جانبی ایده آل است.  

کیف لوازم شخصی مسافرتی دارای طراحی منحصر به فرد است و دسترسی آسان به محتویات داخلی آن را فراهم می کند. به سادگی زیپ کش متصل را بکشید تا در معرض کامل قرار بگیرید،  محفظه اصلی جادار با یک جیب زیپی مجزا در داخل و یک جیب دیگر در پشت. این کیت لوازم آرایش می تواند سازمان دهنده جدید شما برای کیف آرایش، کیف لوازم آرایشی یا به عنوان یک کیسه لوازم اصلاح باشد برای به حداقل رساندن فضا در صورت عدم استفاده. این کیسه دوش فضای ذخیره سازی بیشتری را فراهم می کند.   

 

 کیف لوازم شخصی مردانه

  

آیا فرقی بین کیف  لوازم شخصی مردانه و زنانه هست :

بله کیف های زنانه داری چند محفظه ذخیره سازی به اندازه کافی بزرگ است تا بتوانید کرم موبر، آرایش، شامپو، نرم کننده، صابون و موارد دیگر را ذخیره کنید.اما  کیف مردانه میتوانید تعداد کمی محفظه داشته بتاشد شما که در حال حرکت به آنها نیاز دارید ایده آل است و دارای دسته بالایی مناسب است.بهتر است کیفی را بخرید مجهز به قلاب است تا بتوانید آن را به اکثر میله های دوش در حمام آویزان کنید.هر چند هر کیفی باید هم برای مردان و هم برای زنان، در چمدان، کیف دوشی، کوله پشتی یا سایر کیف های مسافرتی شما قرار بگیرد. 

  

 

ایا درست كردن كيف لوازم شخصی مقرون به صرفه است :

 

طبیعتا شما برای درست کرین کیف لوازم شخصی نیاز به چرخ خیاطی پارچه و زیپ دارید خب شما خیساط حرفه ای هم طبیعتا نیستید پس خرید کیف لوازم شخصی مسافرتی مقرون به صرفه تر هست تا ین که خود اقدام به دوخت آن نمایید. اگر باز هم متقاعد نشنید ساده ترین کیفی که میتوانید بسازی این است که پارچه را گرد نمایید و دور پارچه را بدوزین تا بتوانید کشی داخل ان با سنجاق قرار دهید درست مثل زمانی که کش را میخواهید در شلوار قرار دهید بعد کش را بتسه و شما الان صاحت یک کیف لباس ساده شده اید هر چند اگر شما توانایی درست کردن کیف های دستی را داردی بدون شک میتوانید برای خود کسبو کاری راه بیندازید برای فروش هم میتوانید آن را به سوپری ها یا تره باری ها بدهید.  

 

 

کیف لوازم شخصی زنانه 

  

 

کیف لوازم شخصی به چه دردی میخورد :

شما میتوانید کیف لوازم شخصی را روی در حمام، میله دوش یا قفسه حوله آویزان کنید تا دسترسی سریع به لوازم بهداشتی خود را داشته باشید. می توانید آرایش، شامپو، مسواک، خمیر دندان و غیره را همه در یک مکان قرار دهید.بند دستی محکم برای حمل آسان دارد این کیف مسافرتی یک انتخاب عالی برای قرار دادن در چمدان شما در هر سفر کاری یا خانوادگی، کمپینگ، ساحل یا باشگاه است.از همه مهم تر مناسبت سفرهای کاری، تعطیلات خانوادگی، باشگاه ورزشی، شبانه روزی، برای  رفتن حمام مناسب است.

 

 

 

کیف لوازم شخصی مردانه و زنانه

  

 

سخنی با مشتری محترم :

مشتری گرامی، کیف لوازم خصوصی  متشکرم که به این صفحه سر زده اید. لطفا لیست را با دقت بخوانید. این محصول از پارچه با کیفیت ساخته شده است  لطفاً در صورت داشتن سؤال بیشتر در هر زمان با ما تماس بگیرید.با توجه به مانیتور و جلوه نور متفاوت، رنگ واقعی  کیفی وسایل شخصی زیر مورد ممکن است کمی متفاوت از رنگ نشان داده شده در تصاویر باشد. لطفا توجه کنید.