loading...

فروشگاه خرید اینترنتی ونجو 2024

اسپینر 2 پر اسپینر 20 تومانی اسپینر 2017 اسپینر 3 بعدی اسپینر 5 دقیقه ای اسپینر 5 پر اسپینر 5 پره اسپینر 6 تایی اسپینر 6 پر اسپینر 6 پره توپی اسپینر 6 پره فلزی

مدیر بازدید : 946 پنجشنبه 22 دی 1401 نظرات (0)

خرید اسپینر بلوتوث دار  2 پر اسپینر 20 تومانی 3 بعدی 5 دقیقه ای  5 پره اسپینر 6 تایی اسپینر 6 پ توپی فلزی کاپیتان  7 رنگ اپینر ارزان بلوتوثی  فیجت قیمت چراغ دار چیست اسپیکر 25 دارای قابلیت رقص نور چشمک زندر شب دارای بلبرینگ مرکزی درجه یک قابلیت اتصال به گوشی موبایل و پخش موسیقی اسپینر مجهز به اسپیکر داخلی با توان خروجی 1 وات و بلوتوث نسخه 4 دارای قابلیت شارژ از طریق پورت میکرو یو اس بی دارای باتری داخلی قابل شارژ با ظرفیت 70mah  ابعاد بدنه 7 در 1.2 سانتی متر وزن اسپینر فقط 21 گرم میباشد.


 

فیجت اسپینر بلوتوث دار قابلیت پخش موسیقی

 

 

آموزش کار با  فیجت اسپینر بلوتوث دار قابلیت پخش موسیقی :

گوشی موبایل خود را به بلوتوث نسخه 4 اسپینر متصل کنید و موسیقی مورد علاقه تان را پخش کنید، اسپیکر داخلی و پرقدرت آن با توان خروجی 1 وات، موسیقی درحال اجرای موبایل شما را پخش می نماید. ابعاد بدنه 7 در 1.2 سانتی متر در کنار وزن ناچیز 21 گرم احساس خوش آیندی از کار با آن به شما می دهد، علاوه بر این بر روی بدنه این فیجت اسپینر درگاه Micro USB نیز تعبیه شده که با آداپتورهای معمولی می توانید باتری قابل شارژ داخلی آن با ظرفیت 70mah را شارژ نمایید.

 

 

فیجت اسپینر بلوتوث دار قابلیت پخش موسیقی

 

 

فیجت اسپینر با اسپیکر پخش موسیقی بلوتوث دار چیست : 

فیجت اسپینر با اسپیکر پخش موسیقی، چراغ دار LED و بلوتوث Fidget spinner With Speaker, Lights and Bluetooth یک اسپینر چند منظوره بسیار جذاب و متناسب با اکثر سلیقه ها می باشد. این اسپینر دارای چراغ های ال ای دی داخلی رنگارنگی می باشد که در شرایط محیطی تاریک رقص نور چشمک زن دارند. بر روی بدنه اسپینر یک دکمه بسیار کوچک تعبیه شده است که پس از روشن نمودن آن با پیغام Bloutooth Mode چراغ ها شروع به چشمک زدن می کنند. 

 

فیجت اسپینرها از قفسه های سراسر جهان پرواز کرده اند اسباب بازی های اسپینر  مورد تقاضا را می توان بین انگشتان دست نگه داشت و به دور آن چرخان یا چرخان کرد. این ابزارهای چرخان به عنوان تسکین دهنده های بزرگ استرس مورد ستایش قرار می گیرند اسپینر لینک سرا اسباب بازی های معروف کوچک برای جلوگیری از حواس پرتی ما به موارد مشابهی درگیر می شوند تا حواس ما را پرت کنند ،  ابزاری که برای کاهش اضطراب هنگام مالش طراحی شده است.

  

اسپینر یعنی چه: 

چرخنده یک ویجت به کاربر اجازه می دهد با کلیک روی فلش بالا یا پایین یا نگه داشتن فلش بالا یا پایین ، مقدار را در جعبه متن مجاور تغییر دهد ، در نتیجه اجازه می دهد تا مقدار افزایش یا کاهش یابد. اگر کاربری پیکان بالا را نگه دارد ، مقدار جعبه متن افزایش می یابد. اگر کاربر پیکان رو به پایین را نگه دارد ، مقدار جعبه متن کاهش می یابد. با پایین نگه داشتن دکمه ممکن است سرعت تغییر مقدار افزایش یابد.از نظر عملکردی ، اسپینرها تقریباً شبیه نوارهای پیمایشی ، لغزنده ها ، جعبه های کوچک یا لیست ها هستند ، اما به دلیل اینکه صفحه نمایش قابل مشاهده را تغییر نمی دهند یا مقادیر دیگر صفحه را نمی پوشانند ، مفید به نظر می رسند.

 

 

 اسپینر در خارج چه معنی دارد :

 

اسپینر معادل انگلیسی Fidget وسیله ای برای آرامش ، رفع استرس است. اکثر افراد برای رفع استرس و رسیدن به آرامش و تمرکز از فیجت استفاده می کنند.اسپینره ا پدیده جدیدی هستند که اعصاب را تنظیم می کنند و استرس را از بین می برند  یجت اسپینر که به چرخش انگشت نیز معروف است ، وسیله ای دو تیغه ، سه تیغه یا چند پر است که می چرخد ​​و به کار خود ادامه می دهد به طوری که با درگیر شدن مغز ، از نظر عصبی و ناخودآگاه شروع به تخلیه انرژی منفی داخلی می کند. 

 

 

اگر بی قراری برو سراغ اسپینر خان :

 بی قراری و حرکت ناشی از ترشحات عصبی اغلب حرکات منفی تلقی می شود ، اما در حقیقت ، مطالعات اخیر نشان داده است که این حرکات تأثیر مثبتی بر آزاد شدن انرژی بلا استفاده و منفی انسان از طریق این حرکات دارد و به آنها کمک می کند تا اعصاب خود را متمرکز کنند. . روی ذهن و اعصاب افراد تأثیر می گذارد. شما می توانید اسپینرهای اسپیدلایت ال ای دی  اصل و با کیفیت را با قیمت های بسیار مقرون به صرفه و باورنکردنی در این سایت خریداری کنید.

    

 

 

 چه کسی به یک فیجت اسپینر نیاز دارند:

 

چه کسی به یک فیجت اسپینر نیاز دارند:

اقایان و خانوم هایی که عادت دارند در موقع کار یا تماشای تلویزیون دست و پایشان را تکان دهند ، افرادی که به کار با تلویزیون و دکمه ها عادت دارند ، افرادی که مدام چیزی را در دستان خود نگه می دارند ، افرادی که افرادی را که شغل پر استرسی دارند شوک می دهند ، افرادی که در امتحانات دانش آموزان ، ادمهایی که کار فشرده دارند و غیره به طور کلی ، می توان گفت هر کسی که دارای مشکلات عصبی ، استرس ، تمرکز است ، بی قرار است.

 

 

 

علاوه بر فرسودگی و آرامش اعصاب ، اسپینرها جنبه زیبایی بصری نیز دارند. از آنجا که چرخاندن اسپینر نوعی زیبایی ظاهری  ایجاد می کند ، رنگ ها ترکیب شده و زیبا به نظر می رسند. اسپینرهای رنگی هنگام چرخش مانند رنگین کمان به نظر می رسند ، چرخنده های دید در شب هنگام چرخش در شب بسته به طرح و طرح رنگ ، چرخش های تیز و باریک ایجاد می کنند تا شما حالشو ببرید

 

 

خرید اسپینر بلوتوث دار فیجت قابلیت پخش موسیقی اسپیکر دار ارزان قمیت

 

 

اسپینر سه بال رایج ترین نوع چرخنده در بازار است. اسپینرهای فعلی مانند اکثر اسپینرهای بازار چین هستند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. به دلیل استفاده از یاتاقان های آلمانی در ساخت این محصول ، این اسپینرها علی رغم قیمت پایین ، زمان چرخش بسیار بالایی دارند و در برخی موارد بیش از 2 دقیقه بدون وقفه چرخش را ادامه می دهند.

 

   

یک ایده جدید برای انهایی که با خود ور میروند :

چه هنگام تماشای فیلم مورد علاقه خود دائماً از کنترل های تلویزیون استفاده می کنید ، چه هنگام انتظار برای چیزی صفحه کلید را با دست بچرخانید ، احتمالاً با آن روبرو شده اید. روانشناسان معتقدند که این رفتارهای ناخودآگاه ناشی از استرس است و توسط مغز انسان انجام می شود تا تمرکز را افزایش دهد. بنابراین همه ما باید راهی برای تمرکز داشته باشیم. با این حال ، گاهی اوقات کاری که برخی از افراد برای تمرکز و کاهش استرس انجام می دهند ، می تواند منجر به آسیب های مختلف شود. مانند ناخن زدن یا لب گرفتن. به همین دلیل ، محصولات مختلفی برای جایگزینی کنترل تلویزیون ، جاکلیدی یا خودآزاری طراحی شده است که یکی از آنها چرخنده است.این محصول برای رفع استرس با خلاقیت طراحی و به بازار عرضه شده است. اندازه و ابعاد مناسب این دستگاه برای استفاده بزرگسالان و کودکان مناسب است. اسپینرها علاوه بر سرگرم کننده و سرگرم کننده ، در کاهش استرس و تمرکز نیز بسیار موثر هستند.

 

با اسپینر چه کارهایی میشود کرد چرخنده ها با نگه داشتن یک دست و چرخش تیغه با دست دیگر استفاده می شوند. کاربران فقط می توانند از این اسپینر با یک دست استفاده کنند. کنترل سرعت تیغه در دست کاربر است. چرخنده را بچرخانید و زیبا به نظر می رسد. البته می توانید چرخنده را روی یک سطح صاف قرار دهید و آن را بچرخانید. در مورد نحوه چرخش تیغه هیچ قانونی وجود ندارد ، همه اینها به میل کاربر بستگی دارد. اسپینرها از مواد مختلفی ساخته شده اند. اسپینر توخالی 3 پره اسپینر فلزی است اما وزن سبک شما را آزار نمی دهد. اندازه کوچک دستگاه حمل آن را آسان می کند. توزیع یکنواخت وزن محصول باعث تعادل پره ها می شود. یاتاقان های فلزی و توکار با کیفیت بالا که در چرخنده 3 پره به کار رفته است ، اطمینان از چرخش خوب تیغه را فقط با یک ضربه کوچک می دهد.

 

 مغز خود را تصور کنید که یک خانواده با همکاری و اتحاد اعضای خانواده تصمیمات مهمی می گیرد. حال ، اگر بچه خردسال در خانواده توسط اسباب بازی حواس او را پرت نکند ، مراقبت از آن نیاز به توجه زیادی دارد ، که تأثیر زیادی در تصمیم گیری دارد. بسیاری از محققان در مورد نقش حرکات بی قرار در رفع حواس پرتی خستگی اظهار نظر کرده اند ، اما مانند دیگران ، این حرکات افکار ناسالم درباره من چه فکر می کنند؟ 

  

قيمت فیجت اسپینر بلوتوث دار قابلیت پخش موسیقی : 25000 تومان 

 

 

 

 

 

اسپینر مشکی  اسپیکر دار 2021 :

 

این اسپینر بلندگوی بلوتوث 4.0 به شما امکان می دهد هنگام چرخاندن آهنگ زیبا از آن لذت ببرید. همچنین ابزاری مناسب برای برقراری ارتباط است. با فشار دادن دکمه در سمت عقب ، می توانید تماس های دریافتی را بگیرید ، آهنگ ها را پخش کرده و مکث کنید. هنگام چرخش چرخاننده دستی ، چندین چراغ LED در داخل آنها 5 الگوی مختلف ایجاد می کنند. باتری فوق العاده کم مصرف ، باتری لیتیوم یون 200 میلی آمپری لذت مداوم تا 1.5 ساعت را تضمین می کند.

 

 

بلندگوی بلوتوث موسیقی چرخنده دستی سازگار با تلفن همراه

ویژگی های اصلی

اسباب بازی فیجت سه رنگ سه تار

عالی برای دستهای Fidgety

مبتلایان به افزودن و ADHD به تسکین استرس کمک می کنند

اندازه مناسب مناسب برای بزرگسالان و کودکان

حمل آسان ، کوچک ، ساده ، گسسته و سرگرم کننده

فناوری SLA ، فناوری قالب گیری صنعتی لیزر

مواد رزین ، شما را سال به سال همراهی کنید

کار با یک سوئیچ قدرتمند آسان است


دستورالعمل استفاده:

 اسپینر را در یک دست نگه دارید

از دست دیگر برای چرخاندن آن استفاده کنید

به سرعت از حملات مداوم کوچک استفاده کنید تا با تمرین به صورت نامحدود در حال چرخش باشد

چرخاندن را می توان با استفاده از یک دست فقط با استفاده از انگشتان یک دست متوقف کرد و چرخش را شروع کرد

 

 

مشخصات فنی

نام محصول: چرخنده دستی اسباب بازی پلاستیکی Tri-Spinner Fidget

رنگ: اسباب بازی فیجت سه رنگ سه تار

جنسیت: تک جنسیتی

سنگ مرمر در دایره

سبک: شکل هندسی

نوع: چرخنده دستی

مواد: پلاستیک + تابلوها

وزن بسته بندی: 1/0 کیلوگرم

نسخه بلوتوث: 4.0

حساسیت میکروفن: -38dB

قدرت بلندگو: 2 وات

دامنه موثر: 5 - 8 متر

منبع تغذیه: باتری لیتیوم یون 200 میلی آمپر ساعت (داخلی)

زمان شارژ: فقط 15 دقیقه

زمان پخش موسیقی: 1 تا 1.5 ساعت

  

ویژگی های اصلی:

 بلندگوی بلوتوث 4.0 fidget spinner برای پاسخگویی به تماس های تلفنی و پخش موسیقی استفاده می شود چراغ های LED چند رنگ دارای پنج حالت چشمک زن برای ایجاد سرگرمی بیشتر در شب است باتری داخلی 200 میلی آمپری لیتیوم یون شما را قادر می سازد برای مدت زمان 1 تا 1.5 ساعت به موسیقی گوش دهید با تغییر حالت های چشمک زن برای حدود 1 دقیقه و 45 ثانیه ، به آرامی و به طور مداوم می چرخد مسکن استرس EDC با فن آوری بالا ، هدیه آرامش منحصر به فرد برای کودکان و بزرگسالان  

 

 

 

 محصول موجود نیست 

 

 

 

 

اسپینر بلندگو دار

 

 

اسپینر اسپیکر دار یا بلندگو دار :

 

استفاده از فناوری بلوتوث Spinneroo متصل فیجت اسپینر هوشمند نه تنها به شما کمک می کند استرس خود را برطرف کنید ، بلکه الگوها و متن های شخصی شده را با چراغ های LED یکپارچه نیز نشان می دهد.Spinneroo یک فیجت اسپینر نوآورانه و همه کاره است که ابعادی برابر با 63 63 63 10 10 میلی متر (2.48 2. 2.48 39 0.39 اینچ) دارد. همانطور که از تصاویر می بینیم ، چرخنده یک طراحی زیبا ، شبیه به شمشیر را به نمایش می گذارد و CNC آن از آلومینیوم هوا فضا برای ساختاری محکم و زیبایی شناسی مدرن ساخته شده است. در همین حال ، فاکتور فرم جمع و جور به شما امکان می دهد تا برای حمل آسان آن را بدون دردسر در جیب خود قرار دهید. فیجت اسپینر دارای گزینه های رنگی متعددی است و سطح مقاوم در برابر خوردگی باعث می شود در هنگام استفاده روزانه در برابر پارگی و سایش مقاومت کند.

 

دو درپوش قابل جابجایی به شما امکان می دهد چرخنده را به راحتی با دو انگشت بگیرید و یاتاقان سرامیکی ترکیبی آن چرخش روان و سریع را تضمین می کند. از همه مهمتر ، fidget spinner هوشمند دارای فناوری بلوتوث داخلی است ، بنابراین می تواند به صورت بی سیم با تلفن هوشمند شما ارتباط برقرار کند. با استفاده از برنامه سفارشی آن می توانید چراغ های LED تعبیه شده در چرخنده را سفارشی کنید. وقتی چرخنده را می چرخانید ، LED های آن الگوها یا پیام های شخصی سازی شده را به شما نشان می دهند. علاوه بر این ، fidget spinner همچنین دارای یک بلندگوی بلوتوث داخلی است که در هنگام آرامش و آرامش ، آهنگ های مورد علاقه شما را پخش می کند.

 

 

 

اسپینر بلند گو دار به چه درد میخوره :

اسپینر های اسپیکر داری کی میزتی که دارند این است که شما میتوانید به وسیله ان موزیک گوش دهید البته انتظار صدای خیلی با کیفیت از اسپینر را نداشته باشید البته این اسپینر رقص نور هم دارد که یک حس خوب را به شما خواهد داد البته همان طور که گفته شد چرخش اسپینر به شما کمک میکند تا حواستان پرت شود و کمتر فکرو خیان کنید اما این به ان معنا نیست که کاملا مشکلات حل خواهد شد اما تا حدودی موثر خواهد بود اگر نمی دانید که مرکز فروش این محصولات کجاست و اطلاع ندارید اسپینر را از کجا بخریم باید به شما گفت میتوانید با ورد و جستجو نام فروشگاه اسپینرلینک سرا اسپینر خود را انتخاب نمایید و درب خانه خود هر کجای ایران که هستید تحویل بگیرید البته کد تخفیف فروشگاه لینک سرا گاهی اوقات فعال میشود که میتوانید از این تخفیفات استفاده نمایید.

 

 

فواید اسپینر برای بزرگسالان کودکان چیست

 

 

فواید اسپینر برای بزرگسالان کودکان چیست :

خیلی افراد از خود میپرسند  اسپینر برای چی خوبه که باید بگوییم اسپینر جنبه درمانی ندارد اما بخاطر طرز کارش حواستان پرت خواهد شد و شما عادت های بد خود را به واسطه این چرخش اسپینر از دست خواهید داد. با مرور زمان طبیعتا ممکن است از استفاده از اسپینر خسته شوید و شاید اسپینر های ال ای دی یا اسپیکر دار میتواند کاری کند که دیگر خسته نشوید در کل هر چیزی که حواس انسان ها را پرت کند باید چیز خوبی باشد که یک نمونه از ان وسایل اسپینر است.معمولا داخل اسپینر از بلبرینگ است و از چیز ساده ای ساخته شده است که نوع کیفیت بولبرینگ بستگی به قیمت ان دارد و شما نباید انتظار داشته باشید مثلا کیفیت یک اسپینر 10 تومانی مثل اسپینر 100 هزار تومانی باشد اما همان اسپینر ارزان هم عکل چرخش را اجام میدهید و مشکلی ندارید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
توجه : برای خرید محصول مورد نظر روی لینک خرید پستی محصول کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل کرده (در فرم سفارش چگونگی ارسال و خرید و رهگیری سفارش ذکر شده ) و سفارش خود را با خیال راحت ثبت کنید
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی